Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
8D report jako nástroj pro zvyšování kvality výroby
Machová, Lenka ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Hammer, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářka práce pojednává o kvalitě jako o nástroji pro zefektivnění výroby. Dále rozebírá jednotlivé metody vhodné ke zvyšování kvality a tyto podrobně popisuje. Z těchto metod je vybraná metoda 8D , která je následně detailně rozebrána jako účinný nástroj pro zvýšení kvality. Je proveden detailní rozbor jednotlivých kroků uvedené metody. Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor konkrétního příkladu z firemní praxe a popisuje řešení z hlediska využití 8D reportu se zaměřením na reklamace.
Studie navýšení produktivity k rozvoji podnikání
Volný, Michal ; Románek, David (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší problematiku zvyšování efektivity procesů ve firmě IMF soft s.r.o., která se zabývá vývojem a výrobou mikroprocesorových systémů. Po analýze současného stavu procesů identifikuji problémy a navrhnu možná zlepšení. Dále se budu zabývat jejich uvedením do praxe a udržením v dlouhodobějším horizontu. Výsledkem této práce by mělo být zvýšení produktivity a pracovní efektivity v podniku.
Zvyšování kvality sociální služby domova pro seniory v Karviné
Mrlina, Rostislav ; Štegmannová, Ingrid (vedoucí práce) ; Tomšů, Lena (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou standardů kvality poskytovaných služeb, konkrétně zvyšováním kvality sociálních služeb Domova pro seniory v Karviné. Cílem práce bylo zjistit, jak se projevuje subjektivní vnímání pracovníků ohledně způsobu poskytování sociálních služeb na základě jejich poslání, zásad poskytování služeb, osobních cílů uživatelů služby a jejich chování a postojů. Teoretická část je zaměřena na definování kvality, a to v souvislosti s kvalitou poskytovaných služeb domova pro seniory, měření a zvyšování kvality sociálních služeb. Dále se zabývá přístupy zaměřené na člověka jako model, který může být vodítkem "dobré" služby v návaznosti na možné důkazy o zvýšení kvality poskytovaných pobytových služeb pro osoby vyššího věku. Ty vycházejí především ze standardů kvality poskytovaných služeb. Postoje a chování pracovníků jsou sledovány v rámci empirické části ve vybraných situacích, které jsou v organizaci považovány z hlediska přímé péče a ochrany práv uživatele za rizikové. Na základě výsledků z ohniskových skupin jsou vytvořena doporučení, která mohou být základem pro změny v pojetí kvality v dané pobytové sociální službě a nastavení programu jejího zvyšování. Klíčová slova: Sociální služby, domov pro seniory, kvalita, měření kvality, zvyšování kvality, kvalita života seniorů,...
Kvalita poskytované péče ve vybraných nemocnicích Zlínského kraje
Šobáňová, Denisa
Šobáňová, D. Kvalita poskytované péče ve vybraných nemocnicích Zlínského kraje. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá kvalitou poskytované péče ve vybraných nemocnicích Zlínského Kraje. Cílem diplomové práce je popsat a následně vyhodnotit úroveň kvality poskytované péče pro vybrané nemocnice ve Zlínském kraji. Součástí práce je literární přehled, který se zaměřuje na pojmy z oblasti kvality zdravotní péče, nástrojů řízení kvality, spokojenosti pacientů a strategické analýzy společností. Výzkumná část práce hodnotí vnější a vnitřní okolí nemocnic, kvalitu poskytované péče z pohledu hospitalizovaných pacientů a z pohledu zdravotnického personálu. Práce obsahuje také vzájemnou komparaci analyzovaných nemocnic z hlediska poskytované péče očima hospitalizovaných pacientů. Navržená doporučení jsou založena na výsledcích strategické analýzy, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů.
8D report jako nástroj pro zvyšování kvality výroby
Machová, Lenka ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Hammer, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářka práce pojednává o kvalitě jako o nástroji pro zefektivnění výroby. Dále rozebírá jednotlivé metody vhodné ke zvyšování kvality a tyto podrobně popisuje. Z těchto metod je vybraná metoda 8D , která je následně detailně rozebrána jako účinný nástroj pro zvýšení kvality. Je proveden detailní rozbor jednotlivých kroků uvedené metody. Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor konkrétního příkladu z firemní praxe a popisuje řešení z hlediska využití 8D reportu se zaměřením na reklamace.
Autoevaluace na středních školách
Čapková, Dana ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent) ; Němcová, Jitka (oponent)
AUTOEVALUACE NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH Abstrakt Disertační práce je zaměřena na autoevaluaci - vlastní hodnocení škol - na středních školách v České republice s důrazem na vznik a rozvoj profesních společenství učitelů a budování škol jako učících se organizací. Prostřednictvím studia české a zahraniční literatury je popsán aktuální stav bádání v oblasti autoevaluace, samostatně provedené empirické šetření pak pomohlo zjistit reálný stav v jejím provádění na našich středních školách. Autoevaluace - vlastní hodnocení škol - je v práci chápána jako podmínka dalšího rozvoje školy, zvyšování kvality učitelského sboru a veškeré činnosti školy tak, aby tato byla schopna co nejlépe reflektovat potřeby trhu a sociálních partnerů. Smyslem je, aby si škola sama vyhodnotila svoji situaci, definovala si své vlastní problémy a nacházela cesty k jejich řešení - cíleně zkvalitňovala sama sebe zevnitř. Práce ukazuje řadu přístupů, přínosů i úskalí, které současný stav autoevaluace - vlastního hodnocení - přináší. V první části jsou vymezeny základní pojmy, popsány systémy řízení kvality využívané ve výchovně vzdělávacím procesu a legislativní rámec provádění autoevaluace na středních školách. Nosnou část pak tvoří souhrn aktuálních poznatků a popis nových iniciativ řešících koncepci "profesních společenství učitelů" a "učící se...
Zvyšování kvality sociální služby domova pro seniory v Karviné
Mrlina, Rostislav ; Štegmannová, Ingrid (vedoucí práce) ; Tomšů, Lena (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou standardů kvality poskytovaných služeb, konkrétně zvyšováním kvality sociálních služeb Domova pro seniory v Karviné. Cílem práce bylo zjistit, jak se projevuje subjektivní vnímání pracovníků ohledně způsobu poskytování sociálních služeb na základě jejich poslání, zásad poskytování služeb, osobních cílů uživatelů služby a jejich chování a postojů. Teoretická část je zaměřena na definování kvality, a to v souvislosti s kvalitou poskytovaných služeb domova pro seniory, měření a zvyšování kvality sociálních služeb. Dále se zabývá přístupy zaměřené na člověka jako model, který může být vodítkem "dobré" služby v návaznosti na možné důkazy o zvýšení kvality poskytovaných pobytových služeb pro osoby vyššího věku. Ty vycházejí především ze standardů kvality poskytovaných služeb. Postoje a chování pracovníků jsou sledovány v rámci empirické části ve vybraných situacích, které jsou v organizaci považovány z hlediska přímé péče a ochrany práv uživatele za rizikové. Na základě výsledků z ohniskových skupin jsou vytvořena doporučení, která mohou být základem pro změny v pojetí kvality v dané pobytové sociální službě a nastavení programu jejího zvyšování. Klíčová slova: Sociální služby, domov pro seniory, kvalita, měření kvality, zvyšování kvality, kvalita života seniorů,...
Studie navýšení produktivity k rozvoji podnikání
Volný, Michal ; Románek, David (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší problematiku zvyšování efektivity procesů ve firmě IMF soft s.r.o., která se zabývá vývojem a výrobou mikroprocesorových systémů. Po analýze současného stavu procesů identifikuji problémy a navrhnu možná zlepšení. Dále se budu zabývat jejich uvedením do praxe a udržením v dlouhodobějším horizontu. Výsledkem této práce by mělo být zvýšení produktivity a pracovní efektivity v podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.